حجت عباسی

لازمه ایجاد لازمه ایجاد تحول در منطقه ، تغییر دیدگاه در انتخاب فرد مورد نظر نسبت به نسل جوان است.

لزوم تحول در مدیریت مشهود است. بررسی مبانی نظری در عرصه های شهرسازی و مدیریت شهری, اهداف مدیریت شهری و جوامع بشری در دنیای امروز لازم است. توسعه موتور حرکت جوامع است. گسترش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی به پدید آمدن جامعه اطلاعاتی منجر شده و لزوم توسعه در وضعیت جدید همچنان نمایان است. الگوی جامعه دانایی محور با طبقه بندی معرفت ها و تکیه بر ترکیب آموزش های آکادمیک و آموزش مادام العمر, اهمیت ویژه جامعه یادگیرنده, توسعه دانش, لزوم مدیریت دانش و سرمایه گذاری دولتی و سیاسی در نیل به جامعه دانایی هوشمند را مطرح می کند. توسعه به عنوان مفهومی کلیدی در علوم اجتماعی همراه با تحولات عمیق و اساسی در جوامع پیشرفته سیر تحول مفهومی و نظری گسترده ای داشته.اکنون فراتر از ادبیات کلاسیک نوسازی, توسعه به صورت جامع و چند بعدی در قالب توسعه سیاسی و اقتصادی و توسعه انسانی مورد بررسی قرار می گیرد و دارای معیارها, شاخص ها و مولفه های معینی می باشد.

تحول با مهندس حجت عباسی حاجی فیروز در حوزه انتخابیه نقده و اشنویه

سازمانها از شالوده های اصلی اجتماع کنونی هستند و مدیریت, مهم ترین عامل در حیات, رشد و بالندگی یا مرگ سازمانهاست. مدیر, روند حرکت از وضع موجود به وضعیت مطلوب را هدایت می کند و در هر لحظه, برای ایجاد آینده ای بهتر در تکاپوست.گذشته با تمام ماهیت و آموختنی هایش و با تمام تاثیری که می تواند بر آینده داشته باشد, اتفاق افتاده است و هیچ نیروی بشری نمی تواند آن را دیگر بار و به گونه ای متفاوت بیافریند, ولی آینده در راه است و قسمت مهم از آن به آنچه امروز می گذرد مربوط است.با گذر از اقتصاد سنتي مبتني بر منابع به اقتصاد مبتني بر دانش، دانش به يکي از دارائيهاي اساسي تبديل شده و مديريت آن امري ضروري ست. در اقتصاد نوين، دانش منبع اصلي توسعه اقتصادي و صنعتي است. مديريت دانش شرط اساسي براي نوآوري محسوب مي شود.ضمن اينکه مديران سازماني با الگوگيري از سبک رهبري تحولگرا مي توانند در ارتقاي مديريت دانش سازماني موفقتر عمل کنند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی نقده و اشنویه و روستاهای اطراف مجلس دوازدهم مهندس حجت عباسی حاجی فیروز لازمه ایجاد تحول در منطقه بر تغییر در انتخاب فرد مورد نظر است انتخابات مجلس شورای اسلامی نقده و اشنویه و روستاهای اطراف مجلس دوازدهم مهندس حجت عباسی حاجی فیروز

تقویت روحیه مطالبه گری از نماینده منتخب و مسئولین هر منطقه ،یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در ایجاد تحول در منطقه میباشد.